Onderhoud
- Maak de elektrische verwarmingstoestellen regelmatig schoon met een licht vochtige doek en maak ze stofvrij (zonder ze open te doen).
- Plaats geen voorwerpen op de radiatoren.
- Respecteer de fabrieksinstructies van het toestel.
Herstelling
Wat is er aan de hand | Wie herstelt / wie is verantwoordelijk |
---|---|
De huurder heeft het rooster verloren of beschadigd. | De huurder |
Er is tijdens de schoonmaakbeurt water in de elektrische verwarming gelopen waardoor er korstsluiting is ontstaan. | De huurder |
De huurder heeft het omhulsel beschadigd. | De huurder |
De huurder heeft een defect aan de verwarming veroorzaakt. | De huurder |
De huurder heeft de bedieningsknoppen afgebroken. | De huurder |
Het rooster is kapot of weg door overmacht. | De Voorkempen |
Er is schade aan het omhulsel door overmacht. | De Voorkempen |
Er is een defect aan de verwarming door overmacht. | De Voorkempen |
De elektrische verwarming is versleten. | De Voorkempen |
Opgelet
- Verwittig De Voorkempen als hij verantwoordelijk is voor de herstellingswerken.
- Controleer of de sociale verhuurder een onderhoudscontract heeft gesloten.
Dringende herstellingen
Voor dringende herstellingen buiten de kantooruren of in het weekend kan je terecht op ons algemeen telefoonnummer 03/690 09 20. Je wordt automatisch doorgeschakeld naar ons antwoordapparaat. Spreek hierop je naam, adres en telefoonnummer in en de reden waarvoor je belt. Onze technische dienst beluistert dit regelmatig en belt je zo snel mogelijk terug.
In noodgevallen moet je eerst en vooral bellen naar het nummer 100 (ambulance/brandweer), 101 (politie) of 112 (Europees noodnummer).